Látogatók

2014. augusztus 2., szombat

Köszönöm szépen kupyka00!!


Szabályok:
Rakd ki kitől van!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld el 10 embernek!

 Tíz dolog rólam:
1. Szeretek olvasni.
2. Szeretem a kpop-ot és a koreai doramakat.
3. Van egy kutyám.
4. 9-
es leszek ősszel ;)
5. Nem szeretem az angolt.
6. A volt osztályommal együtt írtunk egy sztorit, bár nem lett kész :p
7. Nem szeretek egyedül elmenni otthonról.
8. Gyorsan barátkozós típus vagyok, de aki nem szimpi, azzal még szóba se állok! ;)
9. Szeretek táncolni-egyedül, a házban, amikor senki sincs otthon. ;)
10. Ami érdekel, arról órákig tudnék mesélni, de ettől függetlenül borzalmasan lusta vagyok :D

10 válasz:

1. Miért kezdted el írni a blogod?- Volt egy ötletem, hát arra gondoltam, miért ne oszthatnám meg a világgal? :p
2. Van háziállatod?- Igen, van.
3. Mi adta az ötletet a bloghoz? - MICHEL TELÓ - BARÁ BERÊ című dala.
4. Hogyan tekintesz a követőidre? - Hú, hát hálával.
5. Meddig tervezed írni a blogot? - Na, ez egy jó kérdés. Addig, amíg a sztori el nem ér a végéig ;)
6. Mit tanácsolsz a kezdő blogíróknak? - Igazából nem tudok semmit se tanácsolni, mert én is nemrég kezdtem. Talán azt, hogy kitartást! ;)
7. Mit csinálsz szabadidődben? - Zenét hallgatok max. hangerőn. Olvasok és sorozatokat nézek. Na jó, szoktam chatelni :D
8. Mi a kedvenc bandád? - Teen Top, Block-B, B.A.P., Bigflo.....sok van :D
 9.Mi a kedvenc színed? - Nincs, de talán a zöld...vagy a pink...
10. Rokonaid/ barátaid/ismerőseid olvassák a blogod? - Leginkább barátok, de családtagok is tudják, hogy van egy blogom.

10 kérdés:
1. Miért kezdted el írni a blogod?
2. Jellemezd pár szóban a blogod!
3. Film vagy anime?
4. Példaképed?
5. Kitől/kiktől kapod a legnagyobb támogatást?
6. Hiszel az "idegenekben"?
7. Mi adta az ötletet a bloghoz?
8. Profinak tartod magad?
9.
Hány blogban vagy szerkesztő?
10.
Profinak tartod magad?

Akiknek küldöm:














3 megjegyzés:

Lucia N. Summer írta...

Szia!
Meglepi a blogomon:)

http://destiny-s-life.blogspot.hu/2014/08/dij-2.html?m=1

http://she-is-crazy-hs-ff.blogspot.hu/2014/08/dij-1.html?m=1

Lucia N. Summer írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Selly Dusk írta...

Köszönöm szépen! :33