Látogatók

2014. augusztus 13., szerda

Köszönöm Kis Péé!


Szabályok:
-Írd meg,hogy kitől kaptad a díjat!
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Írj 10 kérdést!
 Tíz dolog rólam:
1. Szeretek olvasni.
2. Szeretem a kpop-ot és a koreai doramakat.
3. Van egy kutyám.
4. 9-es leszek ősszel ;)
5. Nem szeretem az angolt.
6. A volt osztályommal együtt írtunk egy sztorit, bár nem lett kész :p

7. Nem szeretek egyedül elmenni otthonról.
8. Gyorsan barátkozós típus vagyok, de aki nem szimpi, azzal még szóba se állok! ;)
9. Szeretek táncolni-egyedül, a házban, amikor senki sincs otthon. ;)
10. Ami érdekel, arról órákig tudnék mesélni, de ettől függetlenül borzalmasan lusta vagyok :D

 Válaszolj 10 kérdésre:
  1. Mi volt az a könyv, amire emlékszel, hogy elsőnek elolvastad? - Ööö.... gondolkozok...
  2. Kedvenc szerződ/szerzőid? - Sok van, szóval nem sorolnám fel, csak pár példát mondanék: Jenna Black, Melissa Marr, Leiner Laura, Maros Edit stb.
  3. Van háziállatod? -Igen. Egy kiskutya és két nyuszi. (Plusz 14 csibe, 13 kiskacsa és egy liba XD)
  4. Mi az amit megtennél, és nem vonnának érte felelősségre? - Mondom, gondolkozok.... :D
  5. Ha elmehetnél bárkinek a koncertjére, kiére mennél? - Igazából aki híres, annak a fellépésére elmennék. De mivel szeretem a kpoppot, akkor a forever bandát említeném: Teen Top. Ők már voltak Magyarországon, de akkor nem mehettem el, szóval bukta > <
  6. "Hiszel a szerelem első látásra" dologban?Voltál már szerelmes? - Hiszek, de még nem voltam szerelmes.
  7. Otthon ülő típus vagy, vagy gyakran eljársz otthonról? - Szeretek a négy fal közelében lenni, de barátokkal mindenhova elmegyek, és van, hogy egész nap nem vagyok otthon.
  8. Melyik a kedvenc helyed, ahová barátokkal szívesen elmész? - Park.
  9. Ha lenne három kívánságod, mi lenne az? - Ezek titkok, szóval nem mondom meeeeeeeg! :P
  10. Volt/Van legjobb barátnőd?Mi a keresztneve? - Volt...de csak volt... De van egy másik is, akire mindig számíthatok!! :)


    10 kérdés:
     1. Miért kezdted el írni a blogod?
     2. Hány blogban vagy szerkesztő?
     3. Anime vagy manga?
    4.Tél vagy nyár?
    5. kedvenc színészed/színésznőd?
    6. Kitől/kiktől kapod a legnagyobb támogatást?
    7. Olvassák olyanok is a blogod,akiket személyesen ismersz?
    8.Milyen zenét szeretsz?
    9.Milyen mesehősre hasonlítasz?
    10.Ha belebújhatnál bárki bőrébe,ki lennél?Miért?

Nincsenek megjegyzések: